Saturday, May 24, 2008

童言童语 - 拍马屁


小皮鬼爽爽地一做完一页就在书上写下: I am good...
: 老师, teacher怎样写哦?
一看之下,
:噢。。。u love teacher arr??
老师装作怕羞脸红,小鬼头竟然还高兴过老师。
~~~~~~~~~~~~
又是四岁小女生,
:老师,我今日乖唔乖?
:乖,很乖。
:有几乖?
:简直乖到不得了!
:咁啊。。。既然我咁乖哦,你应该请我吃糖仔喔!
:哈,头先我备咗你吃咗一粒咯!够咗咯!
:头先嘅唔同,头先係我做晒功课你备我吃嘅嘛!依家係我乖嘛!我冇吃嘅,我放入袋吧了
~~~~~~~~~~~
题外话,
两个小鬼头男孩趁老师出去课室竟然私自打开窗户。当老师一进课室,看到两个小鬼头整半身都在窗外,连忙喝止了他们。
上课时,四岁小女生一直摇头唉声叹气。于是老师就问个究竟。
:你做么嘢摇头叹气啊?
:老师,我好伤心。
:做么咁伤心?
:我睇到佢地咁kuai(顽皮),我好激心。老师,你快啲将佢地掉入hang kui(沟渠),等hang kui水冲走佢地,我唔想再见到佢地咗!
:酱啊,好啦,等下我就掉咗佢地!
过了整一分钟,
:老师,都係唔好掉去hang kui,hang kui啲水唔够快,冲唔走佢地。你将佢地两个掉入马桶,一拉水就可以冲走佢地,咁样快啲!
p.s: 是用广东话来对话。这小孩真的精过龙!惹人疼....

2 comments:

renee said...

县的小孩,真是。。。

Vincent Cho said...

哈哈哈哈哈~