Wednesday, March 25, 2009

猜猜

乌龟怕铁锤, 蟑螂怕拖鞋,

那小鸟怕什么??


p.s:小鸟先生,不是讲你哦!!

7 comments:

* 木子鸟人* said...

呵..呵...不好说,人家脸红!

不只小鸟怕下垂,
auntie 也怕下垂咧.

Wois said...

儿童不宜。。。。。

veronica said...

我之前一直想一直想,也想不到。。。不过,楼上有人告诉我咯。。。。哈哈哈哈。

Vincent Cho said...

怕剪刀?哈哈哈哈哈!

khengsiong said...

李部題有冇“標準答案”o架?

我諗李教書出題都係有標準答案o既,除了呢個答案其他全部錯。咁樣係會扼殺學生o既創意o架。。。

christine said...

小鸟:小鸟先生坏透了!!

wois:答案是lastik啦!不会儿童不宜!你相信吗?哈哈

veronica:其实还有很多答案滴!呵呵~

vincent:剪刀,很血腥呢!!

kheng siong:我接受创意答案嘅!!我绝对唔会扼殺你啲滴想象力!

* 木子鸟人* said...

老师,你不要酱啦...
因为我想,你应该不会在此提问小朋友的问题吧,所以我就..敢敢说咯,你..你..你..不要怪我哦