Monday, April 14, 2008

生意‘难做’

某茶餐室,

:哇,安娣,咩解救啲烧面包‘薄’咗咁多嘅?
:你知啦!以家面粉起价,起价嘅话,客仔又会吵,所以没酱啲面包切‘薄’啲咯,咁没唔死起价咯!

p.s: '薄'到是我吃了都不知沾去肚子哪里,而且还是六十仙一小块咧!!

同一间茶室,

当uncle托着碗虾面来时,看了一看。。。

我不是叫‘虾面’吗?鲜虾就没有,看似‘虾米’的东东倒有‘一堆’。。。

嗯。。。经济真的那么不景吗?搵食艰难,生意难做?!可是还是看到很多世人揸靓车,买大屋嘅哦!

另一间茶室,

我嘅早餐又係虾面。相比之下,这碗虾面正似样嘛!


虽然冇大虾,至少唔是‘虾米’!!起码汤水都赢咗先!!

5 comments:

chengsun said...

生活难过, 还是得过.

我的天地 said...

哈哈,大家都是为糊口生存啊~~

但第一碗所谓的”虾面“真的很不行也^O^

khengsiong said...

老婆饼都冇老婆啦,虾面冇虾有 mert 咁奇姐?

Businesses can always transfer the cost to consumers. We are the ones who suffer :'(

veronica said...

第一碗虾面真的‘吾掂档’worrrr。。。。

christine said...

chengsun:是咯!唯有‘顶硬上’咯!

我的天地:以前很好吃滴!起价了却越来越差,不好吃了。

kheng siong:这档虾面已被我列入黑名单了。

veronica:不会再‘帮衬’,哼!!