Thursday, September 6, 2007

sien...

今天赶场赶到"呕"...pekchek...每次出了门,妹才告诉说帮她这做那...就是要等到最后一分钟才甘愿去叫人帮她做.加上一整天都被人放飞机...没办法,死脾气又升上来了...我知道自己的脸黑过"墨斗"...讲话语气又重...妹都不敢和我讲话...

朋友似乎察觉到了,以为我生气她...因为她就是其中一个放飞机的人! 其实没有啦...我的气来得去得也快...自己pekchek而已.唉,我就是这副死脾气...

明天得拿着一袋两袋超重的搭巴士...sien...

6 comments:

Anonymous said...

什么是“pekchek"?
aiyo~~~! 我的脾气也是来得快, 去得快!
无得医! 死症! 哈哈哈。。。。

Jade ^__^

Anonymous said...

hi...

actually my 脾气 also like that.. so my fren also hate when i 发脾气 and no one will talk to me... but don't why later i will recover... then i will happy again.. haha... haiz.. Human is like tat geh lah... so we need to control our emotional... ok??

Wish all the best..

~bye~
-yi lin-

christine said...

ah jade: 意思是形容自己生自己的闷气...脾气变得暴躁...

yilin: its okie...normal thing...after release it..then not feel anything liao..:P

Anonymous said...

OIC! 我也很pekchek! 越来越觉得自己很火爆! 惨~~~! 变成母老虎了! 哈哈哈。。。

Jade ^__^

Anonymous said...

SORRY my dear fren......dun angry!!!

christine said...

fren...put ur name next time..even i know who u r..v date at 10.30pm..u still hv free time to online orr..i no angry at u lar..dun worry!!